Sunday 2 September 2018

PENAWAR UNTUK SAKIT LUTUT.

Image result for ISILA




ANDA ADA TAK MASALAH SAKIT SENDI DAN LUTUT??

JIKA YA, BAGI SAYA BANTU ANDA


Related image

Tengok apa kata pengguna ISILA ini!!



SAKIT SENDI? LUTUT? DAN TULANG?

SAKIT LUTUT TAK MENGENAL USIA!!

SAKIT LUTUT? Kita biasa dengar masalah sakit lutut ni terutamanya ibu, ayah, tok dan tok wan...  Kebiasaannya mereka ini akan mengadu sakit bila melakukan aktiviti yang melibatkan penggunaan lutut seperti BERJALAN, MEMANJAT TANGGA,  DUDUK & BERLARI.
Bila usia meningkat, peratusan risiko untuk menghadapi masalah sakit lutut ini adalah lebih tinggi. Perkara ini berlaku kerana tulang rawan yang berada permukaan sendi menjadi haus atau semakin nipis. Akibatnya; ianya boleh menyebabkan sendi menjadi bengkak,nyilu atau kebas
.
Tetapi, sakit lutut ni tidak semestinya berlaku pada golongan berusia sahaja, generasi muda pun boleh mengalami masalah sakit lutut ni terutamanya yang aktif bersukan dan masalah berat badan berlebihan atau obesiti.

JANGAN BIMBANG KAMI BOLEH BANTU ANDA DENGAN ISILA PENAWAR SENDI

ISila adalah Kolagen khas yg diformulasikan untuk sendi. 
Membantu pembentukkan tisu cartilage (tulang rawan/kusyen) dan mengaktif kan penghasilan bendalir pelincir sendi. Ini akan mengurangkan kesakitan apabila berlakunya pergerakan. InsyaAllah, proses kesembuhan akan berlaku secara perlahan-lahan. Kesan awal boleh dilihat seawal 7 hari, bergantung kepada tahap kerosakkan sendi dan kesakitan. Isila akan bertindak memberi kelegaan kekal yang berpanjangan. Ini kerana Isila akan merawat kembali Collagen badan yang telah berkurang. 
Selain dari sakit sendi, kesegaran dan kebugaran badan. Isila juga berkesan kepada kulit, rambut, kuku, tenaga seharian untuk badan dan penuaan yang sihat. Isila merupakan makanan tambahan yang sangat baik dimakan untuk semua golangan individu.

Keistimewaan ISILA!!

- Mengurangkan sakit lutut akibat kecederaan
- Melegakan sakit sendi
- Membantu mengawal ARTHRITIS (sakit lutut akibat kehilangan pelincir) 
(Osteoartritis, Reumatoid Arthritis)
- Mengurangkan sakit tulang
- Mengurangkan sakit otot
- Melegakan sakit akibat gout peringkat awal.
-Sakit urat
-Rambut gugur

- Kulit kering, alahan kulit, kaki merekah .

KELEBIHANYA BAHAN- BAHAN PADA ISILA SENDIRI IAITU: 


➜ Collagen type II Nano

 Ini adalah ejen utama untuk menguatkan sendi dan menganjalkan rawan sendi. Kandungan collagen dlm ISILA ni terdiri drp 7 bahan terbaik dunia yg diuji pakar. Terbukti BERKESAN untuk menyokong pemulihan kartilaj sendi.

Image result for Collagen type II Nano
➜ D-Glucosamine HCL
 Ia merupakan bahan penting pelengkap untuk proses regenerasi tisu kartilaj manusia. Kandungan D-Glucosamine ini akan bantu membuang toksin hati &ginjal, merawat artritis dari badan 3x lebih cepat berbanding produk2 lain di pasaran

Image result for D-Glucosamine HCL

➜ Mix Berries
 Isila terdiri dari campuran mix barries yang tinggi anti oksidan yang akan melindungi badan kita dari radikal bebas. Memberi penuaan yang sihat serta awet muda. Mix berries ini juga membantu dalam pembakan lemak berlebihan. Mengurangkan simpanan lemak di pinggang. Cuba sendiri dan rasai perbezaannya.

Related image

➜ Tremella Fuciformis
 Rahsia kecantikan kulit maharani China. Lebih cerah halus dan anjal. Memberi kelembapan kulit serta anti penuaan pada kulit.

Image result for Tremella Fuciformis


" ISILA MEMBANTU MENGURANGKAN KESAKITAN AKIBAT PEMBENGKAKAN PADA LUTUT, MEREDAKAN RASA SAKIT, TIDAK SELESA DAN NYERI PADA SENDI"

"APA KATA MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN ISILA?"






BERAPA HARGA SEBOTOL?

HARGA NORMAL: RM 160
(TIDAK TERMASUK POS)

TAPI SEKARANG HQ ADA BUAT PROMOSI 

HARGA BEST+ PERCUMA POSTALAJU = 

RM 137!!


Image result for ISILA
Saya Berminat Dengan ISila!!

 Macam Mana Nak Order? 


CALL/SMS/WHATSAPP: 


0108705291 ( ATIQAH) 
        @

0103356203 ( WAN) 


" Untuk pertanyaan, anda boleh sms/ whatsapp nombor diatas"

Image result for ISILA

ARTHRITIS

Apa itu Arthritis ? Arthritis adalah penyakit bersifat kronik   berlaku seumur hidup dan biasanya menyerang lelaki dan wanita yang ...