Wednesday 30 May 2018

Testimoni ISila Penawar Sakit Sendi dan Lutut Part 1

Anda sudah cuba ISila Penawar Sakit Sendi dan Lutut? Mari sini saya nak tunjukkan beberapa testimoni dari pengguna-pengguna ISila.



ISila dah bantu kurangkan sakit lutut Puan Rosnah, pengguna ISila.


"Saya sangat berterima kasih kepada ISILA. Saya baru minum 4 hari sakit lutut saya sudah banyak kurang sakitnya. Syukur Alhamdulillah saya boleh berjalan lebih selesa dan dah tak sakit. Sebelum ni bila berjalan sakitnya tidak boleh dicakap. Sakit yang amat sangat. Ini ikhlas dari saya." - Pn.Rosnah Mahmood


Puan Norulaini tidak memerlukan kerusi lagi ketika hendak menunaikan solat.

"Perubahan yang amat ketara sangat, makcik solat sekarang dah tak guna kerusi. Syukur kepada Allah yang mendorong makcik mencuba untuk minum ISila." - Puan Norulaini



Puan Siti Hawa salah seorang pengguna ISila berasa gembira apabila beliau dapat kembali solat terawih di masjid. 

"Makcik dah beransur pulih, Alhamdullillah. Dulu kaki tak boleh lipat, sekarang dah boleh lipat. Makcik ni bukan apa kan nak dekat puasa ni, nak p sembahyang terawih kalau sakit tak boleh p sembahyang." - Puan Siti Hawa


Selepas ibu kepada Puan Eza mengamalkan ISila hasil pemberian Puan Eza sendiri, ibu kepada Puan Eza mendapat hasil yang positif.

"Assalamualaikum kak Mira, Izah nak bagi feedback ISila. Mak punya lutut semakin ok. Alhamdullillah, boleh turun tangga dah tak sakit dah. InshaaAllah akan terus consume." - Puan Eza


Sebelum Puan Aishah mengamalkan ISila, beliau mengalami sakit dan lenguh-lenguh pada lutut hasil dari pembedahan beliau. Tetapi selepas mengamalkan ISila, Alhamdullillah Puan Aishah mendapat hasil yang positif.

"Alhamdullillah syukur pada Allah. Lutut saya tak lenguh-lenguh dah. Kalau tak lutut yang kena operation tu lenguh-lenguh. Ni dah okay. Syukur pada Allah yang telah mendorong saya untuk mencuba ISila ni. 4 hari dah nampak perubahan. Mula-mula minum esok paginya dah rasa okay sikit. Tapi dah 4 hari lagi rasa sringan. Alhamdullah, nak bagi bapa kat kampung cuba nanti. Saya nak order untuk dia." - Puan Aishah





Puan Darimah bersyukur kerana ditemukan dengan ISila. 

"Dialah temukan saya dengan ISila. Dulu tak boleh sujud, duduk tahiyat awal dan akhir kaki kakak ni. Sekarang Alhamdullillah." - Puan Darimah




Mak dan ayah Encik Arjuna kembali okay.

"Alhamdullillah banyak perubahan. Dan sekarang dah tak sakit lagi. Salah satunya lutut dan beliau cakap badan pun dah terasa okay" - Encik Arjuna



ISila membantu kaki ibu beransur pulih.

"Alhamdullillah, kaki ibu saya ada perubahan beransur pulih. Boleh tahan berdiri dengan lama juga. Alhamdullillah. Ibu saya nak repeat order sebab yala dah nampak kesan kan hihi."


Sengal sendi Encik Mior berkurangan. 

" Nampak sesuai. Makin kurang sengal-sengal sendi." - Encik Mior


ISila membantu Puan Timah memulihkan sakit lutut yang dihadapinya sebelum beliau mengamalkan ISila.

"Alhamdullillah sihat. Dah seminggu terlepas pandang nak makan sebab mak kena stroke tapi memang banyak perubahan dan beransur pulih." - Puan Timah


Berminat nak mengamalkan ISila? Hubungi team kami:
NAD
MAS
SHA




FACEBOOK KAMI: ISila Malaysia Official

ARTHRITIS

Apa itu Arthritis ? Arthritis adalah penyakit bersifat kronik   berlaku seumur hidup dan biasanya menyerang lelaki dan wanita yang ...