Tuesday 14 August 2018

Kalogen TYPE 2 untuk sakit lutut



Alhamdulillah gembira dengar feedback dari mak Jang ini! sakit sendi, sakit urat,dan gastrik mak Jang dah sembuh selepas minum ISila.Syukur sangat dengan perubahan yang berlaku kat diri kt Mak Jang. 


APA BEZA ISILA DENGAN PRODUK LAIN?


SILA bukan minuman kolagen biasa di pasaran. Bahan utama dalam ISILA adalah KOLAGEN TYPE-2 yang diambil daripada kulĂ­t lembu. 

Kolagen type-2 berfungsi secara khusus untuk pembaikpulihan sendi. Ia menambah ketebalan rawan sendi, menambahkan cecair pelincir (synovial) dan memperbaiki kebolehlenturan ligamen dan salur darah. 
Image result for MEMBAIKI SENDI YANG ROSAK

APA ITU BOVINE COLLAGEN?

BOVINE COLLAGEN bersumberkan dari ekstrak sel lembu iaitu bahan semulajadi yang ditemui di dalam kulit, otot, tulang dan tendon lembu. Dengan mengasing dan menulenkan bovine collagen, saintis telah mencipta kolagen bagi membantu industri kecantikan untuk mengatasi masalah kedutan dan pelbagai masalah kulit. Sejak itu, penyelidik industri kecantikan membangunkan sistem bagi mengekstrak kolagen daripada lembu dengan membersih dan mensterilkan bahan tersebut sebelum ia diproses ke dalam bentuk cecair untuk pengagihan.
Antara sumber nutrisi dalam ISila yang terdapat kolagen 

Bovine (lembu) kolagen: Kolagen jenis ini berasal dari lembu yang khususnya terdapat dari kulit, tulang, dan otot mereka. Jenis ini memberikan bekalan yang kaya dengan glisin dan proline. Oleh itu, ianya sangat berguna untuk pengeluaran creatine, membina otot dan juga membantu tubuh membuat kolagen sendiri. 

Kolagen ikan: Kolagen yang berasal dari sumber ikan. Ia sangat mudah diserap dan menyediakan kolagen jenis 1 dengan asid amino glisin, proline dan hidrosiproline. Pengambilan kolagen ikan dapat memberi manfaat kepada kesihatan sendi, kulit, organ penting, saluran darah, pencernaan dan tulang. 


2 SEBAB MENGAPA KOLAGEN KULIT LEMBU BOVINE SEHARUSNYA MENJADI PILIHAN UNTUK KEBERKESANAN UNTUK SAKIT SENDI ANDA: 

  • MEMPERBAIKI SENDI YANG ROSAK

  • MENINGKATKAN KEBOLEHLENTURAN SENDI


Image result for SENDI SEMBUH
Image result for SAKIT SENDI      Image result for SAKIT SENDI

Menurut Dr M Ramzdhan, MD, Crimea State Medical University menyatakan bovine kolagen ini dapat: 

Mengurangkan kesakitan sendi: Kolagen dalam gelatin boleh mengurangkan sakit sendi yang dikaitkan dengan keradangan. Beberapa kajian klinikal menunjukkan gelatin dapat mengurangkan kesakitan dan memperbaiki fungsi sendi pada orang dengan osteoartritis

Mengekalkan tulang yang sihat: Lysine, yang terdapat dalam gelatin, membantu menguatkan tulang. Ia membantu badan menyerap kalsium, yang juga diperlukan untuk memastikan tulang kuat dan mencegah kehilangan tulang.

Gelatin bovine adalah selamat untuk kebanyakan orang apabila diambil melalui mulut, digunakan pada kulit, atau ditadbir sebagai suntikan ke dalam otot atau di bawah kulit untuk tujuan rawatan perubatan.


   Image result for isila 

ISILA SELAMAT DAN ADA KELULUSAN KKM

Kepada yang ragu-ragu, ISILA adalah selamat dan ada kelulusan KKM.

Boleh refer surat kat bawah ni, atau boleh juga guna nombor rujukan tersebut untuk sebarang pengesahan.


No. Rujukan KKM  180418/04/124


.



























Jomlah cuba ISILA sekarang

Cegah sebelum parah. Sayangi diri anda, sayangi keluarga anda.

CALL @ WHATSAPP TEAM ISILA KAMI SEKARANG: 

WAN NADHIRAH:010 3356203
MAS: 010 8704826
ATIQAH: 010 8705291



ARTHRITIS

Apa itu Arthritis ? Arthritis adalah penyakit bersifat kronik   berlaku seumur hidup dan biasanya menyerang lelaki dan wanita yang ...