Wednesday 14 November 2018

Testimoni ISila.


Apa kata pengguna ISila?

Mari sini saya tunjukkan beberapa testimoni dari pengguna kami. 

 


 'Alhamdulillah syukur tak sampai sebotol sakit lutut dah okay'- pengguna ISila.



 

'Kak Is dah bole pergi berjalan ke Melaka selepas minum ISila, kalau sebelum ini berat saja nak melangkah'- Puan Isma

 



'Alhamdulillah kaki makcik dah rasa kurang sakit..kalau tidak ini bila nk bngun ini terhencot-hencot'- Mak Cik Rohani.


 


'Alhamdulillah supplement ISila ini membantu saya.sekarang dah boleh solat tanpa rasa sakit lutut'- Puan Halijah.



'Alhamdulillah, kaki ibu saya dah ada perubahan selepas minum ISila, boleh tahan berdiri'- Pengguna Isila.


'Alhamdulillah rasa sakit kaki dah semakin lega' -Puan Rogayah.


'Produk Isila ini memang memberi kesan dgn izin allah, sakit dah banyak kurang malah saya seronok buat ibadah. syukur alhamdulillah.- Puan Zaidah.




'Sakit lutut mak saya dah selepas minum ISila, lutut dah boleh lipat. Syukur alhamdulillah'- Puan Farah.




Isila adalah kolagen khas yang diformulasikan untuk sendi. membantu pembentukkan tisu cartilag (tulang rawan) dan mengaktifkan penghasilkan bendalir pelincir sendi. Ini akan mengurangkan kesakitan apabila berlaku pergerakan. Insyaallah, proses kesembuhan akan berlaku perlahan- lahan.


 NAK CUBA ATASI SAKIT LUTUT TANPA PEMBEDAHAN DAN SUNTIKAN?? JOM WHATSAP TEAM KAMI!!

ATIQAH -010 8705291

NAD -010 3356203

MAS- 010 870482






ARTHRITIS

Apa itu Arthritis ? Arthritis adalah penyakit bersifat kronik   berlaku seumur hidup dan biasanya menyerang lelaki dan wanita yang ...